Връщане и замяна
ПРАВО НА ОТКАЗ

Монтажи-64 следват всички международни стандарти и разпоредби за връщане и отказ от поръчка, регулирани от ниски потребителски център и Комисията за защита на потребителите в България. Всеки наш клиент може да върне получената от него поръчка, според нашата политика за връщане и замяна на стоките.
Информация относно упражняване на правото на отказ от договор (Приложение № 7 към чл. 47, ал. 4 от ЗЗП)

Стандартни указания за отказ:
Право на отказ от договора от разстояние или извън търговски обект.
Имате право да се откажете от този договор, без да посочвате причините за това, в срок от 14 дни.

III. Срокът за отказ е 14 (четиринадесет) дни считано от данните, на които Вие или третото лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте влезли във владение на стоките или при договор, съгласно който потребителят поръчва много стоки с една поръчка, които се доставят поотделно: датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте влезли във владение на последния стока. За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите за Вашето име, географски адрес и ако имате такъв, телефонен номер, факс и електронен адрес и за решението ви да се откажете от договора с недвусмислено заявление.
При подаване на право на отказ, ние незабавно ще Ви изпратим на траен носител -по електронна поща, съобщение за потвърждение на получаването на отказа. За да запазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на правото на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора.
Действие на отказ.
Ако се покаже от този договор, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас, включително за доставка предложен от нас), без неоправдано заплащане и във всички случаи не по-късно от 14 дни се счита от датата, на която не информирате за Вашето решение за отказ от този договор.
Всички възстановявания на пари, се извършват по банков път в рамките на 14 дни, след връщането на закупените продукти/и, във всеки случай това не се възстановява, за да се свържете с никакви разходи за Вас.
Имаме право да отложим възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не представите доказателства, че сте изпълнили обратните стоки, в зависимост от това, което от двете събития е настъпило по-рано.
Очакваме да не изпратите или да върнете обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни след деня, в който не сте информирали за отказ от този договор.
Срокът се счита за спазен, ако не изпратите обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок. Вие трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките.

Вие отговаряте единствено за намаляване на стойността на стоките вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.
Съгласно чл. 57, т. 3 от ЗЗП Потребителят не може да упражнява право на отказ (връщане в 14-дневен срок) по смисъла на т. 33-36 от настоящите Общи условия за стоки, тяхната цена се определя на базата на кв.м/л.м. Препоръчително е тази причина при всяка поръчка да бъде следната за отрязани съобразно индивидуалните изисквания на Потребителя за техния размер.
Такива стоки могат да бъдат балатум, мрежи, найлони, изкуствена трева, мушама и др.
  1. Съгласно чл. 57, т. 3 от ЗЗП потребителят не може да упражнява право на отказ и за стоките, изработени по индивидуална поръчка на Потребителя. Тези стоки са специално маркирани в интернет сайта и същите не са изработени предварително, а се изработват и доставят при конкретна поръчка от Потребител.
Правото на отказ не се прилага и в следния случай:

- Зa дocтaвĸa нa cтoĸи, ĸoитo пoпaди cвoeтo ecтecтвo мoгaт дa влoшaт ĸaчecтвoтo cи или имaт ĸpaтъĸ cpoĸ нa гoднocт.

- Зa дocтaвĸa нa зaпeчaтaни cтoĸи, ĸoитo ca paзpeчaтaни cлeд дocтaвĸaтa им и нe мoгaт дa бъдaт въpнaти пoпaди cъoбpaжeния, cвъpзaни c xигиeнaтa или зaщитa нa здpaв eтo.

- Зa дocтaвĸa нa cтoĸи, ĸoитo cлeд ĸaтo ca били дocтaвeни и пopaди ecтecтвo им ca ce cмecили c дpyги cтoĸи, oт ĸoитo нe мoгaт дa бъдaт oтдeлeни.

Предаването на правото на отказ от договора от разстоние може да се направи само като изпратите попълнен формуляр на montaji.64store@gmail.com .
Формуляр за упражняване на правото на отказ от договора от разстояние може да работи тук .
Клиентът следва да се съобрази със следните изисквания с оглед приемане от Монтажи-64 на върната стока в 14-дневен срок:
За да върнете стока/ите, трябва да попълните електронната форма или следващия формуляр( Свали от тук ), след което да изпратите формуляра на montaji.64store@gmail.com .

При приемане на стоката/ите от страна на служител на Монтажи-64, ако се установи разминаване с информацията, която е предоставена в писмен вид чрез формуляра за връщане, то Монтажи-64 има право да откаже приемането на върнатата стока.

При установяване на използването на продукта/ите Практис има право по чл. 55 ал.4 да се върне от 70-30% (в зависимост от желанията на продукта/ите) от сумата на продукта/ите
При установяването на нарушенията само на търговската опаковка, Монтажи-64 има право по чл. 55 ал.4 да върнете 90% от сумата на продукта/ите
При изпратена реклама, нашият служител ще се върне в писмена форма за завеждането на щетата до 5 работни дни, от датата на получената реклама.

Тежестта на доказване за упражняване на правото на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект се носи от потребителя.
Рискът от погиване и/или повреждане на стоката се прехвърля от Потребителя върху Монтажи-64, с получаването на стоката от Монтажи-64.
При продукти, които не могат да бъдат констатирани на продукта при самото приемане, след преглед на служител се констатира, ако има употреба, нарушение или друг проблем при връщането на продукта.

В случай, че Потребителят не изпрати или не предаде обратно на Монтажи-64 стоката в срок от 14 дни след деня, в който е информирал Монтажи-64 за отказ от този договор, се счита, че същият оттегли отказ от договора за продажба ( респ. отказа си от стоката) и желае да задържи стоката, като Монтажи-64 се освобождава от задължението си да възстанови заплатените от Потребителя суми.
При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, Потребителят има право да предяви рекламация за доставените стоки в срок до две години от датата на закупуването им, съгласно условията на действащите нормативни разпоредби.
Търговска гаранция.

38.1. Търговска гаранция е всяко задължение, поето от търговеца или производителя към потребителя в допълнение към своите задължения съгласно този закон да осигури съответствие на стоката с договора за продажба, да възстанови заплатената сума или да замени или поправи стоката, или да предостави друг вид обслужване, свържете се със стоката, когато тя не отговаря на спецификациите или евентуално на други изисквания, несвързани със съответствието на стоката с договора за продажба, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в стойностната реклама, направена в момента на сключването или преди с договора

38.2. В случай на закупуване на стоки, за които производителят предоставя е търговска гаранция, ведно с гаранционна карта, потребителят има право да предяви рекламация за несъответствия в доставената стока в сроковете и при условията, посочени от производителя в гаранционната карта, придружаваща стоката.

38.3. Гаранционната карта съдържа данните за стоката и гаранционните срокове, както и всички условия на споменатата търговска гаранция.

38.4. Потребителят не може да се позове и губи правата си посочената Търговска гаранция:

а) в случай на изгубена гаранционна карта и/или касов бон;

б) при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирано от Практис или производител лице или сервизен център. (Оторизираните лица са посочени в гаранционната карта);

в) в случай на повреди, причинени от неправилна експлоатация;

ж) в случай на нарушаване на физическата цялост на стоката;

г) в случай на химическо, електрическо и/или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на стоката;

38.5. Предоставената за стоката търговска гаранция не покрива компоненти на стоката с ограничен срок на годност (батерии, консумативи и др.).

38.6. Гаранционното обслужване се извършва само и единствено в посочените на гаранционната карта сервизни центрове, при наличие на пълна документация и окомплектовка на стоката.

38.7. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 – 115 от ЗЗП, и по-точно - независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115 от ЗЗП.
Рекламации

39.1. Рекламациите се предявяват пред Монтажи-64 или пред упълномощено от него лице. Рекламите могат да бъдат предявени:
- На място, в магазина ни ( може да откриете адрес тук )
- При стоки с предоставена търговска гаранция - на място, във всеки оторизиран сервиз на производителя/вносителя на оборотния стока, посочен в гаранционната карта на стоката;

39.2. Рекламациите от разстояние се изпращат на следния имейл адрес ( montaji.64store@gmail.com ) или писмено и се изпращат на адрес:
- на адрес по търговска регистрация на дружеството „Монтажи-64“ ООД – гр. Самоков, ул. Софийско шосе 26;
- по електронен път - на електронен адрес за реклами на Монтаи-64 – montaji.64store@gmail.com

39.3. При предявяване на рекламата потребителят посочва предмета на рекламата, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламата, съответно размера на претендираната сума, и адреса за контакт.

39.4. При подаване на реклама, потребителите задължително прилагат и документите, на които се основава претенцията:
а). касова бележка или фактура;
б). протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
в). други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

- Документите се предоставят в сервизи или на място в магазина, трябва да са само и единствено оригиналните такива
Разходете за експедиране на рекламираната стока със за сметка на Монтажи-64. Монтажи-64 уведомява потребителя в срок от 1 (един) работен ден, преди изпращането на куриера за експедиране на потребителската стока. Потребителят е длъжен да предаде рекламираната стока на куриера. При предаването се съставя товарителница, в която се описва съдържанието на пратката, като това служи като доказателство за предаване на стоката.
Рекламите на потребителите се разглеждат и разрешават в сроковете и съгласно условията на Закона за защита на потребителите. Удовлетворяването на рекламите се извършва в срок до 30 дни.

ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ
В случай на периодично нарушение на настоящите Общи условия от страна на Потребителя, Монтажи-64 има право да откаже изпълнението на следващата поръчка към същата.
Въпроси, запитвания и консултации от Потребителя могат да се извършват онлайн чрез Сайта на Монтажи-64 във формат за въпроси и запитвания или на тел +359 889 213 532 , в рамките на работното време: от 08:00 до 17:00 часа , от Понеделник до Петък.
Настоящите Общи условия могат да бъдат актуализирани за всяко време, без да е необходимо специално да се уведомяват за Потребителите. Монтажи-64 не носи отговорност, в случай че Потребителите не са се запознали със следващите актуализации на публикуваните на Сайта Общи условия.
Запознаването с настоящите Общи условия и приемането им от потребителя на електронния магазин Montaji64.bg е задължително условие за сключване на договор за покупко-продажба между Монтажи-64 и съответния потребител и за извършване на доставка на поръчаните стоки.
Приемането на настоящите Общи условия от потребителя се извършва чрез маркиране на полето (чекбокса) "Запознах се и съм съгласен с Общите условия" в рамките на процедурата по изпращане на съответна поръчка за покупка и след като потребителят е въвел изискваните от процедурата лични. Маркирането на посоченото поле създава електронно изявление по смисъла на ЗЕДЕП. С приемането на Общите условия потребителят изразява съгласие за сключване на договор за продажба от разстояние.
Европейската платформа за онлайн решаване на спорове
 

Бюлетин

Кратко изречение, описващо какво ще получи някой, като се абонира